понедельник, 30 сентября 2013 г.

Віра, Надія, Любов

Текст песни «Віра, Надія, Любов» 
Про останню любов думав-мріяв не раз,  
Та заплутався знов серед завчених фраз.  
В ліхтарях і диму причаровує джаз,  
Тільки джаз і для нас — я запрошую Вас!  
 
Віра, Надія, Любов,  
Віра, Надія, Любов,  
В двері мої постукала  
                      І проситься знов.  
                      Віра, Надія, Любов,  
                      Віра, Надія, Любов,  
                      В двері мої постукала  
                      І проситься знов.   
Я замовлю свічки та ігристу шампань,  
Я замовлю усе тільки ти не спогань.  
Нам не треба вогню із холодних грудей  
Я задумав усе як в найкращих людей.  
 
Віра, Надія, Любов, Віра, Надія, Любов, В двері мої постукала І проситься знов. Віра, Надія, Любов, Віра, Надія, Любов, В двері мої постукала І проситься знов.
 

2 комментария:

  1. Красота, спела песню и поднялось настроение. Спасибо.

    ОтветитьУдалить
  2. Мне тоже нравится эта песня, а исполнение на украинском языке близко моему сердцу, оно такое загадочное и мелодичное! Очень красивый язык!

    ОтветитьУдалить